頭皮都要抗氧?必睇3大韓國護髮小秘技
Jenny Lee
文: Jenny Lee
發佈時間: 2019.08.16

韓國的女生永遠都有一把又有光澤,又柔順的秀髮,完全是因為有獨門的一套護髮概念,佢哋知道頭皮都要抗氧化,先可以令秀髮可以有水漾光感,想知點做?下面有3大秒技,你一定要知

秘技一:喝綠茶全面抗氧化

在韓國原來大家都知道綠茶是護髮高手!因為綠茶有豐富的抗氧化劑,可以抵抗頭髮細胞損傷,促進到頭髮生長,仲可以改善頭皮健康,大家不妨間中就飲一杯綠茶吧!

 

秘技二:多吃有益頭皮、頭髮水果

係人都知多吃水果對身體有益,其中不少水果的益處更是針對頭皮及頭髮健康,其中好像有超抗氧化的巴西莓、可以增強頭髮的堅韌性的柑橘柚子以及有秀髮所需要礦物質,可以促進頭髮生長、深層滋漾髮絲的牛油果都不妨多吃!


秘技三:用超天然韓國「國民No.1*洗頭水」!

抗氧化的綠茶、水果除咗要食入口之外,更加要外用!就要直接用於頭髮上!喺韓國被譽為國民洗頭水嘅Fresh Pop,一直擁有超高人氣,全新天然綠茶精華洗髮露系列,除咗用PH5.5弱酸性配方,不含矽及7大化學物#,超天然之外,濟州島無污染火山泥礦物培植嘅綠茶為主要成分,再配搭不同天然鮮萃果實成份,頭皮抗氧Double Power!仲可以深層潔淨頭皮以及抵擋外界污染!大家只要去屈臣氏就會搵到獨家正貨啦~以下就係幾款不同成份的配搭,一定適合唔同頭皮需要嘅你,先去掃貨啦!
* The AC Nielsen company online shampoo market data 2018. Fresh pop brand as online no.1 domestic natural shampoo brand In Korea.

# 無添加矽, 礦物油, 動物性原料, 合成色素, 三乙醇胺, 對羥基本甲酸酯, 咪唑烷基脲

濟洲綠茶 x青檸薄荷:Fresh Pop清爽潔淨洗髮露 及護髮素

配方將椰子萃取糅合 Micellar 技術,可以輕易揉出豐富泡沫,吸附及淨化頭皮上的殘留污垢;青檸 、薄荷及梳打水成份可以清爽潔淨頭皮。

濟洲綠茶 x柑橘柚子:Fresh Pop強效去屑修護洗髮露

具有去屑作用,配方添加柑橘及柚子能清爽修護頭皮、調節水油平衡,即時緩解頭癢狀況。

濟洲綠茶 x巴西莓:Fresh Pop深層保濕防毛燥洗髮露

蘊含濟州百年草及巴西莓,輕易揉出豐富泡沫能將水分送達頭皮同時修復髮根,補充頭髮水份以及撫平毛燥質。

濟洲綠茶 x牛油果:Fresh Pop深層滋養潤澤洗髮露

保濕成份高的牛油果及米糠油,為秀髮帶來豐富營養潤澤,讓頭變得柔軟有光澤。

 

*資料由客戶提供

最高瀏覽