脫髮原因又多一項!中招引致「脫髮」實測防脫髮方法 美編大讚:食1個月掉髮少咗
U Beauty
文: U Beauty
發佈時間: 2023.02.20

長新冠脫髮原因

 

1/ 身體未復元

就算已經變回「一線」,但身體臟腑仍未完全復元。而且發病期間營養大量流失。當毛囊欠缺足夠營養,毛囊會長時間處於休止期,頭髮就生得慢生唔長。

 

2/ 情緒緊張

中招後因擔憂未知的後遺症,或病徵嚴重而變得緊張易焦慮。當情緒持續繃緊,會令毛囊血管收縮,阻礙營養供應到毛囊,就會出現脫髮。

美編Phy同好多女生一樣時不時都會電髮,令髮絲幼弱又易斷。然而,中招之後竟然誘發「脫髮」,洗頭梳頭都比平時甩多咗頭髮。

Phy指,剛出現脫髮,以為轉用防脫髮洗頭水就可解決,但效果不明顯,仍是不斷甩頭髮。

「直至,食咗維特健靈『維新烏絲素』,1個月就明顯甩少咗頭髮!」

美編Phy髮界的白色位算明顯。食咗「維新烏絲素」3個月起,見到髮界、額角開始生「baby hair」,髮界密咗收窄咗。

中招後,因營養大量流失,減弱生髮臟腑機能,氣血不順,以至有脫髮問題。「維新烏絲素」含有珍貴制首烏,能強健肝腎、加強氣血循環,促進營養輸送到毛囊,有利頭髮生長。透過中藥從根本調理臟腑,就可以治標治本,針對不同脫髮原因,對症下藥改善脫髮問題。

 

總結:「維新烏絲素」生髮、防脫髮功效顯著 值得回購!

經過美編Phy實測「維新烏絲素」,認同中藥調理可以改善長新冠脫髮!

 

「維新烏絲素幫到我改善脫髮,髮絲比起以前更加亮澤強韌,是意想不到的效果。」

 

維特健靈「維新烏絲素」特有制首烏雙效配方,為頭髮毛囊注入養分,鎖緊髮絲。天然複方育髮中藥,包括珍貴制首烏、墨旱蓮、女貞子等,調理內在。81% 用家認同有效減少脫髮問題*。無西藥副作用,男女合用。

 

INFO

維特健靈 Vita Green 「維新烏絲素」

立即選購:http://bit.ly/3YTu2aB

 

*根據維特健靈2022產品滿意度調查報告

(資訊由客戶提供)

最高瀏覽