角質蛋白導入技術  造型兼護髮無難度!
發佈時間: 2019.01.18

以前啲風筒以熱風吹乾頭髮,吹完頭髮又嚡又乾,但現時科技進步,仲話「吹頭夾頭髮好傷」已經過時喇!VS新推出的2100瓦特負離子角質蛋白風筒和24毫米角質蛋白直髮器,結合造型同護髮於一身,以後日日轉髮型都唔怕傷頭髮啦!

沙宣2100瓦特負離子角質蛋白風筒有2100W強勁風力,加上負離子及角質蛋白修護功能,令頭髮有雙重保護,柔順光澤倍升,唔會吹到嚡烚烚。除了3段熱力及2段風速選擇外,仲有獨立涼風按鈕,想用咩熱度吹頭都得。

最神奇的是佢有角質蛋白導入技術,一邊吹頭,一邊將角質蛋白吹送至髮絲之中,令頭髮更強韌健康,充滿光澤。

除了跟機的造型集風咀外,更附送柔指散風器,可直接「叉」落頭髮當中,令髮型更加有立體感。

至於沙宣24毫米角質蛋白直髮器,則在陶瓷塗層直髮板上採用角質蛋白導入技術,令頭髮更加柔順亮澤,加上陶瓷技術有助熱力平均分佈,避免髮絲某一點過熱,造成損害,無論直髮或鬈髮造型都輕而易舉,即使日日造型也不用擔心髮質受損。

直髮器有6段溫度選擇,由140度至235度不等,但最重要是預熱時間只需30秒,朝早返工趕住出門口就最幫得手!

直髮器仲有72分鐘閒置自動斷電功能,一時唔記得關機都無有怕!

 

 

 

info

沙宣2100瓦特負離子角質蛋白風筒

網址:https://bit.ly/2RNmIi0

 

沙宣22毫米角質蛋白直髮器

網址:https://bit.ly/2QF0cTx

 

資料由客戶提供

最高瀏覽