職場女生日忙夜忙,忙到無時間補妝?唔怕,有佢!
發佈時間: 2019.03.25

備受外國名模及美妝達人熱捧的Lancôme 皇牌Teint Idole Ultra Wear極致持妝輕透粉底液,一登場就成為美妝新貴,全球瘋搶。配方專為亞洲女生而設的,以「24小時不溶妝」、「妝效自然輕透」作最大賣點,啱哂春夏又濕又熱的天氣,不少香港KOL用過後都讚不絕口,連同各位sis一樣咁忙的時尚達人Pamela Cheung, 空姐 Candy Tong 同補習天后Louise Page都大推!

Pamela Cheung

要兼顧事業與家庭,又經常出trip,但每次見到Pamela,總是明亮照人,沒半分疲態。「拍攝或出show,都一定要幫肌膚打好精神,一支好用又持久嘅foundation好緊要!我最怕厚身痴立立嘅底霜,令肌膚容易出痘痘,最近愛用Lancôme皇牌粉底Teint Idole Ultra Wear極致持妝輕透粉底液,質感透薄清爽又易推,1分鐘就可以上妝,尤其鍾意佢加入吸油成分,幫助吸收油脂,就算喺街上拍足一日外景,都無需要補妝,慳返唔少時間,咁就可以早啲收工!」

Candy Tong

作為「空中飛人」,空姐KOL Candy Tong也同樣認為美妝最大秘訣,就是粉底!「工作需要長時間化妝,但又無時間補妝,所以我只會選擇持久唔脫妝嘅粉底!用咗Teint Idole Ultra Wear極致持妝輕透粉底液,就算飛長途都唔會溶妝,零油光又唔浮粉!以為妝效咁long lasting一定好厚身,但佢嘅質感俾想像中更輕身透氣,而且肌膚keep住水潤唔乾,效果又夠自然,可以輕鬆化出韓式『偽素顏妝』,特別適合香港潮濕天氣同make up trend。」

Louise Page

英文補習天后Louise Page,忙住教班之餘,仲身兼youtuber,拍片教日常英語及考試攻略,「每天都要面對很多人和事,無論真人還是透過social media,我都希望我的樣子可以保持精神奕奕。如果粉底太乾,太油,又或者好易溶的話,都會影響儀容,若要上鏡就更慘不忍睹了,Teint Idole Ultra Wear極致持妝輕透粉底液可以幫我遮蓋攰樣,修飾暗啞,加上妝感水潤清爽,即使全日忙到唔得閒補妝,返到屋企個妝都仲keep到,效果amazing!」

韓國「國民初戀」秀智用Teint Idole Ultra Wear極致持妝輕透粉底液創造出輕透水潤的零死角女神妝!

Lancôme皇牌 Teint Idole Ultra Wear 極致持妝輕透粉底液

SPF38/PA+++($390)12種色調選擇

配方按亞洲肌膚重新研製,妝效貼服持久,長達24小時^,無懼脫妝,不用補妝。粉底透薄自然,順滑易推,清爽潤澤,瞬間遮蓋瑕疵,輕易締造透氣底妝;超過10,000網上真實好評*,93%試用者一致喜愛及推薦#。

極致持妝輕透粉底液套裝

$390

價值: $625

有效日期至4月30日

 

 

^100位中國女性使用極致持妝輕透粉底液後24小時之自我評估。

*截至2018年5月於Lancome官方網頁上及國際網上零時商之網上點評數目,綜合評分達至4.4/5分。

#根據2018年5月25日至7月31日Chimigo Hong Kong網上問卷,5048位試用者親身試用極致持妝輕透粉底液之調查結果

 

資料客戶提供

最高瀏覽