產品精選

03誰說麻甩女生不愛美? 極速潔面護膚產品指南

近年「麻甩系女生」(又叫「大叔系女子」)大受歡迎,甚至被男性高度評價為拍拖、結婚的理想對象,全因佢地夠「貼地」咁話喎~ 即刻計下你嘅麻甩指數啦!

其實所謂「麻甩系女生」大多都係指性格比較爽直豪邁、處事獨立又不拘小節嘅女仔,唔代表佢地唔貪靚架!有部份更加係「遠睇女神,近睇麻甩」,真係要識落先知。而佢地亦有一套護膚法則,就係「快、狠、準」,最緊要夠簡單!即刻睇下編輯精選麻甩系女生極速潔面護膚產品指南啦~
一個步驟搞掂晒卸妝同潔臉!配合化妝棉,輕輕一抹,即可輕鬆卸妝,無需沖洗。質感水盈輕透,能如磁石般吸走面部及眼部的化妝品和污垢,同時加強臉部補濕功效。
Bifesta碳酸潔面泡沫系列雖然唔係新品,但佢集高效潔淨及方便易用於一身,小編長期用嚟「看門口」。簡單一泵即製造出人手搓不到的超綿密碳酸泡泡,溫和徹底地帶走面上污垢,重現透亮淨肌。
採用革新研創質感,將潔面乳的柔軟觸感與卸妝淨膚水的潔淨功效合二為一。潔面乳與肌膚接觸的瞬間,豐盈柔滑的質感由乳液轉化成水狀,溫和地呵護肌膚,不油不膩。
只需5分鐘便可讓肌膚回復亮澤嫩滑、驅走勞累,煥發青春亮澤。面膜柔潤、紓緩的配方為肌膚進行急救,有助於細緻及平滑膚質,為疲倦、暗啞的膚色迅速充電。
蘊含無數晶瑩閃耀的微型鎖水泡泡,活泉礦物鎖水啫喱猶如一串串鎖水磁石,瞬間解決乾渴肌膚問題,為肌膚補充水分,維持水油平衡,保持水潤柔嫩。
炎夏及強烈紫外線容易令肌膚又熱又紅。冰涼泡沫狀的美白精華即時為炎熱肌膚降溫、抑制高溫炎症,有效預防黑色素,同時溫和去除多餘角質,令肌膚透亮淨白。
今個夏天,belif將皇牌炸彈霜變身為最強補濕面膜,同時具備補濕、舒緩及抗氧化三大護膚功效。當面膜塗上面時,補濕成份就會傾瀉而出,直接滲入肌膚底部,毫不黏笠,不怕沾污枕頭。
成日出入冷氣地方,好易令皮膚DRY到龜裂!小編平時會擺支保濕噴霧喺手袋,拎出嚟輕噴全面,美肌成分就會滲透角質層,並於肌膚表面形成薄膜,鎖水保濕。仲可以令化妝緊貼肌膚,防止溶妝!
一到夏天,肌膚好易唔聽話出晒痘痘!呢款精華以天然香榧油紓緩發炎痘痘,可以解决肌膚角質和皮脂問題。而且佢係透明啫喱狀,用完仲可以照上妝添~