成雙成對!全新熊大CONY「HUG ME」迷你燈
發佈時間: 2017.04.27

Mr. Maria與韓國LINE FRIENDS合作推出的「熊大燈」之前一度賣斷市,就算有錢也買不到!

今次LINE FRIENDS再度推出新款迷你「熊大燈」,更加入了「CONY燈」,讓他們成雙成對「燈」堂入室。相信很快又會被搶光光~

新款熊大燈及CONY燈的創作理念為「LOVE ME, HUG ME」,熊大及CONY的雙手都特意設計成擁抱姿勢,慰藉各位的心靈。

夜燈更有光暗調節功能,只要輕輕一拍即可隨著心情調較光暗,要幾浪漫有幾浪漫!以usb充電5-6小時,即可亮燈長達17個小時。

新款夜燈的體積較小,只有約125MM闊 x 160MM高 x 深100MM深。同時,價錢亦比較親民(早前推出的熊大燈售HKD$1000多元),每盞只售49,000 WON (約HK$336),超值得入手!!!!!!

惟新款迷你熊大燈及CONY燈暫只在韓國先行發售即將會到韓國旅遊的朋友,到當地的Line Friend Store就可搶先把熊大燈及CONY燈帶回家喇!


最新消息:

熊大及CONY迷你燈將於5月19日登陸香港Line Friends Store!!!! 每盞定價為HK$390,快啲帶佢地返屋企啦!

5月19日11:00am更新:

不設電話留貨。旺角Line Friends Store暫時已售罄,銅鑼灣店今日上架,但數量不多。

 

5月19日15:00am更新:

旺角Line Friends Store、銅鑼灣店暫時已售罄。有興趣購買的朋友,可以等下周返貨。

 

資料及圖片來源: Line Friend Store

文: 津子

最高瀏覽